Sunday, May 26, 2013

Relief ..

Hye ..
Today I'm gonna tell about Mr.Jo'an ..
   Sebenarnya yg selama ni saya ckp tentang dia tu , sebenarnya hanya metafora sbb sebenarnya dia ndak langsung tentang message saya yg hari tu sbb bukan dia yg buka fb dia tpi gf dia ..saya pun terkejut bila tau yg gf dia yg online dan bukan abg saya tu .

  Mungkin kamu mw tau mcm mna saya tau yg gf dia yg online ? untuk pengetahuan anda , saya tau bukan sbb saya stalk dia dan lagipun saya bukan stalker tpi sbb hari tu saya ndak tahan sbb dia masi lgi ndak bagi respon .. jdi saya message lahh dia tpi sebelum saya message dia , saya lama btl fikir mw ckp apa takanlah tiba2 'knapa ko ndak balas saya ??' takanlah begitu nnti nampak gelojoh .. jdi saya ambil keputusan tuk ckp jak apa2 .. 'banyak pula ko berckp kan ? hehe .. kalo ko teda masa atau malas mw balas ndak payahlah balas , saya tau ko sibuk ..' 

  Saya ckp jak mcm tu .. keesokan harinya , saya online saya nampak ada orng message saya .. jdi saya buka lah , bila saya bukakan rupa2nya c abg yg ditunggu2 balas waktu tu saya gembira btl dia balas .. saya yg excited ni pun baca message dia dngn penuh bangga dan terharu ..

   'Banyak ckp apa ? sorry selama ni bukan saya yg online tpi gf sya ' .. trus saya terpaku dngn kata2nya yg penuh relax .. waktu tu banyak persoalan yg muncul d fikiran saya contohnya 'Apa lah respon gf dia , arh dan apalah riwayat saya yg seterusnya ?'

   Jdi saya balas lah 'Ohh ya .. ehm , sorry mengganggu ..' saya takut btl sma gf dia sbb mana lah tau kalo2 gf dia ni yg jenis agresif tambahan lgi gambar fb saya terang2 lgi gambar saya jdi senang lah dia cam muka saya d skola kalo dia mw cari saya ..
tpi lepas tu dia ndak balas sdh mungkin gf dia lgi yg nampak tu jdi skrng saya ada dua perasaan iaitu lega sbb saya sdh tau apa alasan dia ndak balas dan satu lgi takut sbb nnti gf dia cari saya trus marah saya sdh lah saya ni jenis orng yg takut kalo ong tengah marah .. hehe

  Tpi blh nampak ba yg gf dia cemburu sbb sepanjang STPM berjalan , abg jo'an sma gf dia slalu berkepit sedangkan slama ni drng jarang makan sma2 jalan sma2 .. tpi bila gf dia sdh terbaca message saya tu , dia jdi makin berjaga2 sbb mungkin dia takut bf dia kena ambil oleh saya memandangkan drng slalu limpas class saya jdi mungkin dia mw jaga bf dia dri saya ..

 Tpi overroll ,saya gembira sbb saya tau yg dia ndak berfikiran mcm yg saya sangka jdi pengajarannya ialah jgn berprasangka buruk pada orng sebelum mengetahui sesuatu maklumat .. hehe okay thats all 

~Chao~

0 comments:

Post a Comment